lördag 10 mars 2012

Samma lika




Många har undrat om armbandet med liten stjärna Filli haft på sig på de senaste inläggen.

Vi har vars ett, jag och Filli.

Jag köpte dem i Köpenhamn några veckor innan jul. I en liten buotique på en parallelgata till Ströget.

Jag hade på mig mitt när jag kom hem. 

-Åh, mamma vad fiiiint!! Precis som jag ju visste att hon skulle säga. -Snälla, mamma jag kan väl få låna det ibland???

Sen på julaftonsmorgon låg hennes alldeles egna i ett litet paket i julstrumpan som hängde i fönstret.

-Mamma, detta är våra kompisarmband..., sa hon och mammahjärtat slog små kullerbyttor. Sötis. Det är min själ ingen dum tanke. Så så fick det bli.

 Du och jag Filli. BFF :)



12 kommentarer:

  1. naaaw. så fint. påminner om mitt stjärnarmband ju (skrytis :)).
    men ert var finare :).
    kram/jennifer

    SvaraRadera
  2. Fint skrivet. Och fin tanke��.

    SvaraRadera
  3. Underbart! Älskar det å den fina tanken massa!
    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  4. Ooh, kompisarmband. Så sött!

    SvaraRadera
  5. Vad fint med likadana armband!

    SvaraRadera
  6. hello!
    du, har du sett att milo e med hos oii (i dig denim o stickade halsduken)? men du får ingen länk ju :(?
    kram/jennifer

    SvaraRadera
  7. åhh vad fint. jag kände att mitt mamma hjärta oxå skuttade ett steg eller tre.
    Superfint.

    Ha en fortsatt trevlig vecka.

    SvaraRadera
  8. Åh så fina armband. MIn nioåring skulle bli överlycklig över något liknande, synd att Köpenhamn inte ligger närmre bara. trevlig kväll! Kram Camilla (Jag har en ny blogg nu, Lugna Gatan är numera Cinquefoil :-)

    SvaraRadera
  9. Åh jag blir alldeles rörd! Vad underbart att få höra det från sin dotter <3 Super fina armband! Precis som ni! Massa kramar!!

    SvaraRadera
  10. Hvad hedder butikken?

    SvaraRadera