torsdag 5 januari 2012

Mr Ville
















En söt läsare skrev och undrade om jag kunde tipsa mer om kläder till killar på sådär nio-tio år. 

Well, men absolut skall jag försöka bredda mina tips i ålder både uppåt och nedåt! Blir ganska mycket tips till tjejer på 7-8 år och grabbar på 5-6 år här på Kviddevitt :) Av naturliga själ. Men som sagt. Lite skärpning på den fronten.

Undertiden ber jag er att kolla in Mr Ville här och inspireras. För se, det här är precis så jag skulle önska att Milo klädde sig när han blir äldre. Cleant, enkelt men coolt, skor som gör skillnad, grått, svart, blått, vitt, och massor med snygg denim. Man, he´s got it, this little kid!

Vackraste ungen och dessutom min Fillis trolovade. Hihi, nej då, bara ett återkommande skämt mellan hans fina mamma och mej men jag tror allt att de båda är lite förtjusta. Förtjusta över bilder de sett på de båda mammornas bloggar i alla fall. Men what a match made in heaven, håll med om det... ;) 

Fler snygga Ville-outfits och dessutom små underbara lillasyster Nelli-outfits hittar man här, på Mamamini.



(alla bilder från www.mamamini.blogg.se)





3 kommentarer:

  1. ELLE! DAMN! vi skickar flera hundra ton med kärlek till er! PUSS! mini ville & nelli

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Elle för dina tips! Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hur snygga bilder som helst på fantastiskt snygga kläder på en jäkligt söt kille!
    Tack för inspirationen :-)

    SvaraRadera