onsdag 16 november 2011

Silvertröja




På lilla söta Lou (vars mamma bloggar så fint om bl.a barnmode på Sannas mammamix, missa inte!) spootade vi den finaste lilla stickade tröja i metallic. 

Jag gick helt bananas och skickade sambon inom HM efter jobb i fredags. Så i fredagspresent fick Filli den. 

Hon blev överlycklig! Och när vi sedan dessutom, en halvtimme efter, såg idolen Malin, på Fredagskväll med Malin, i samma tröja fast i vuxenvarianten, ja då var lyckan komplett... 

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Allt som glittrar och glänser blir alltid, just nu, stora hits hos donnan här hemma.



5 kommentarer:

  1. Tack!! Nu vet jag vad jag ska köpa åt min lillasyster i julkapp! Hon är också en 7-åring med mycket silver och flitter i sinnet ;)

    GRYMT FIN!

    SvaraRadera
  2. Nydelig:)
    Klart det skal glitre nå i disse mørke tider, og vi nærmer oss jul;)

    KLEM

    SvaraRadera
  3. Stod å höll i den på hm, men ack för stor för min prinsessa jag hoppas att den kommer i en mindre stl:) så fin å jag vill ju matcha henne o mig!!

    Kram sötis

    SvaraRadera
  4. Ja glitter å glans är verkligen da shit när man är sju år.....den där tröjan används flitigt hemma hos oss. Kram

    SvaraRadera
  5. Tack Elle för att du nämnde mig :-) Fin hon är i tröjan.
    Hälsning till "rövarmamman", den finns ju till små också.
    kram
    sanna

    SvaraRadera