lördag 1 oktober 2011

Stars for a star







Filli säger att hon vill ha svarta kläder. Hon säger att hon vill ha glittriga kläder. Jag hittar en svart tröja belamrad med silvriga små glittriga stjärnor, och tänker att nu blir hon glad. Men inte. 

Nähä, men hur menar du då? Den är ju både svart och glittrig... 

Nåja, det var nog bara en fis på tvären för vips!, så gick det plötsligt hur bra som helst.

Och den passar ju så bra. Stjärnor åt min stjärna.


Tröja (i tunn, tunn bomull)/Zara, jeansshorts/I dig denim, strumpisar/HM och skor/Ugg





3 kommentarer:

  1. Vi är oerhört glada för alla fina bilder du lägger ut på dina fantastiska barn i våra modeller!

    Hoppas ni får en härlig helg...

    VH
    Hanna Clavegård
    I Dig Denim

    SvaraRadera
  2. Måste jag kolla in, jag har ju oxå en svart-glittrig sjuåring hemma.....till mammas inte lika stora förtjustning men men jag jobbar på det å försöker hitta den gyllene medelvägen å ja denna tröja är ju absolut en sådan, tack för det fina du.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken fin tröja. Hoppas Zara kommer hit till Umeå nu i samband med ikea för det är en butik jag verkligen saknar i norr.

    Trevlig kväll// Pernilla

    SvaraRadera