torsdag 29 september 2011

All for children



H&M:s barnkollektion All for children, där 25% av intäkterna går oavkortat till Unicef, släpptes idag.

Har varit nyfiken på många plagg utifrån de bilder jag sett figurera på nätet. Men nu ville jag se dem "in real life". Det fanns en del godbitar, och faktiskt och hör och häpna och kors i taket och för ovanlighetens skull, så kom jag inte hem med ett enda plagg till Filli denna gången! För de plagg som imponerade på mig mest, fanns i pojkkollektionen. Kul!
En fantastisk parkas med avtagbart foder.

Vill påpeka att bilderna från H&M:s hemsida inte gör ett enda plagg rättvisa. De är så mycket finare i verkligheten!

Den perfekta randiga tröjan i tunt material kostade 79.50 kr. Och just därför fick det bli två stycken av den. 

Rutig skjorta. Vill ha massor av rutiga skjortor i höst till Milo.


Sweatshirt tröja. Snygg till jeans eller chinos. Byxorna, i samma material, tänker jag matcha med jeansskjorta och Blundstone kängor alt. sneakers.

Och så en tröja i 50% cashmere och 50% ull. Tyvärr var den lite för stor. Hoppas vi får tag i en i rätt storlek...

Samtliga plagg kan man klicka hem här. Och kolla in alla, missförstå mig inte, underbara flickplagg från kollektionen.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att höra att allt är ännu bättre i verkligheten än på bild, för jag klickade ju hem allt igår utan att nypa först. Och japsi, allt ovan är på väg hem till Nils & Bo också. Kunde bara inte låta bli. Så väldans massa fint. Till killar.

    Ha en underbar fredag! Och helg ... KRAM x

    SvaraRadera
  2. Grymt fina kläder överlag tycker jag, men eller hur visst är de much nicer irl.
    Jag har shoppat lite grejer från både pojk- och flickkollektionen till mina två tjejer......
    Ha en fin helg kram

    SvaraRadera