tisdag 24 januari 2012

The Brand SS/12











Godbitar från underbara coola The Brand´s SS/12 kollektion.

Jag ÄLSKAR de randiga leggingsen med lapp på knäna och dragkedjor (känns som ett måste!), kamouflage shortsen, den grå asymetriska klänningen.  Tröjorna med örntryck. 

Baseball/bomber jackan! Finns den i svart eller marinblått är chansen stor att Milo får en sådan till våren. 

Och koftan på nedersta bilden!!! Tänk uppknäppt med vit t-shirt eller blus under, svarta slitna korta jeansshorts, brunbrända bara ben och svarta Minnetonkas alt. gladiatorsandaler....

Filli vill du? 

Hoppas...


(The Brand köper man på Oii barnkläder...)






6 kommentarer:

  1. Kan se din gull unge i leggingsen och bara t-shirt till och cons& brun och fantastiskt söt��

    SvaraRadera
  2. Håller med dig.. Helt fantastiskt coola och fina grejer !!
    Kommer absolut köpa nåt fint därifrån från denna kollektionen oxå.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. The Brand är fina grejer, i varje kollektion brukar jag hitta en hel del godbitar, den asymetriska klännigen är ju bara ett måste inför sommaren, kram

    SvaraRadera
  4. Allt är himla fint! Men känns lite som man sett det förut, skulle varit kul med lite förändring ; )

    SvaraRadera
  5. Den här är störtcool! Tänkte på dig och Milo när jag såg den;

    http://www.babyshop.com/bomb-jacket-navy/p/15771#filter-9

    Och håller definitivt med dig om BRANDS barnkläder. Så häftiga! Tänkte köpa den här http://www.babyshop.com/flounce-college-grey/p/42792 till min lillasysters födelsdag. Ibland önskar jag allt att jag hade egna kids! Men det kommer väl.. ;)

    SvaraRadera
  6. åh så snygga grejer!!

    SvaraRadera