onsdag 18 juli 2012

Nytt och fint på Zara


Den otroligt fina quiltade jackan, som finns till dam, från Zara har nu kommit in på flickavdelningen också. Fantastisk!



Och jag fullkomligt älskar dessa jeansen men tyvärr verkar det inte som jag får med mig Filli på det tåget. 



 Det grämer mig fortfarande att jag inte köpte de svarta loafers med nitar till Filli och till mig själv från vårkollektionen. 

Nu har det kommit en ny grå variant. Fin. Men det är fortfarande den andra jag vill ha...
 Men så dessa i stället då? Finns både i svart och puder.

 Hur coolt som helst men jag skulle förmodligen ALDRIG få på Filli ett par sådana här. Inte rktigt hennes stil heller för den delen...
 Nätta och söta och blingade.
Och så dessa! Leojeans i strl 68-86. Zara, snälla ge oss i storlekar till större tjejer med!

 Så söt, liten Marc Jacobs-inspirerad till baby.
Eller sneakers att bryta av docksöta små klänningar, och stickade strumbyxor, med i höst.




2 kommentarer:

  1. Vilket ha-begär, älskar jackan å skorna med nitar, alldeles för längesedan jag var inne på Zara

    SvaraRadera
  2. Så himla snygg skinnjacka, både till flicka och dam! Kanske borde slå till på en sådan, vi som inte hann knipa någon från Livly tyvärr.

    SvaraRadera