onsdag 1 februari 2012

Spanat på Åhlens




Åhlens spanade jag en hel del riktiga godbitar på barnavdelningen. En collegtröja med örntryck till exempel.




Enkel, men dragkedjan piffar till det lite.





Ett par riktigt vrålsnygga jeans i svart, sliten denim. Snyggt med stjärndetaljerna och den avrivna bakfickan. Till killar (men funkar förstås precis lika bar till tjejer) och modellen är en slimfit variant.


En snygg tisha.



Ryggsäck som andas hav, strand och sommar. Man längtar.




En fin liten blus till en liten parvel. Framsida.




Och baksidan. Jättesöt.



Och så ännu ett par snygga, bra budgetvariant jeans. Fast just dessa såg jag på HM förstås och inte på Åhlens. Drain heter denna modellen och är den snyggaste de har på HM till killar, tycker jag. 

Så det var allt span för denna gången. Tack och hej.




9 kommentarer:

  1. Tack för inspirationen! :)

    SvaraRadera
  2. Jepps. Mycket snyggt på Barns avd nu hos oss. tror jag listat ut var du jobbar nu ;-)

    Kraaam /Marit

    SvaraRadera
  3. Jag gillar skarpt att du har tips om snygga killkläder ofta! Inte lätt att hitta såna tycker jag, men du lyckas alltid! :-)
    Tack för all inspiration, kram!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jätte fina kläder, får nog bli en sväng till Åhlens en dag...tveksam om detta finns på varuhuset i vår lilla stad!

    Gillar dina fina bilder på dina barn med underbara klädcombos!!

    Kram Malin L

    SvaraRadera
  5. Super bra spaning tycker jag :) gio har två par drain, supersnygga jeans, ha en fin kväll! kram

    SvaraRadera
  6. Söööt blus!! Måste kika till min lilla.
    Åhléns glöms lätt!!

    Kram till er fina 💙

    SvaraRadera
  7. Ah fin fina span! Det skall kollas upp, med familjen där hemma i Sverige.

    SvaraRadera
  8. Blusen såg super söt ut! Tack för fin inspiration sötis! Kram

    SvaraRadera
  9. Men oj vad mycket fint! Måste snarast ta mig till Åhlens! Och de där jeansen från HM är jag sugen att testa!

    SvaraRadera