lördag 25 februari 2012

Danny är bäst..


... står det på skylten.


Filli och Ella, och Axel (som glatt och modigt hänka på, när Milo den lilla fisen bangade... ;), visar sitt stöd.




Nu bänkar vi oss i soffan, med chips och godis, och hejar på Danny i Melodifestivalen. 

Vi har varit och tjuvkikat redan, på genrepet i Malmöarena i dag, så vi VET att Dani kommer bjuda på en GRYM show och en riktigt bra och stark låt!

Det kommer även Charlotte Perelli göra. Så heja, heja henne lite också...




2 kommentarer:

  1. hihi.. jag såg dig i kön in till Arenan! Jag stod i kön bredvid och beundrade era kläder! Och sen såg jag ju att det var DU och Filli! Kul!!

    Ja, visst var Danny grym!! Min dotter var helt salig;)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Själv jobbade jag igår och kunde inte se "spektaklet".
    Kul för tjejerna och få se det live.
    Spana in tjejen som sitter ovanför tjejerna...:)!!

    Kram

    SvaraRadera