söndag 15 januari 2012

Filmtips




Nawals hemlighet. Se den!!!



8 kommentarer:

  1. hehe. min pappa sa att den var skitseg. men han trodde jag skulle gilla den. o nu när du tipsar så är den säkert grymt sevärd.
    kram/jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag säger bara SE DEN! Men jag vet förstås inte om du och jag har samma smak när det gäller film... ;) Men förmodligen :)

      Radera
  2. Tack för filmtips och TACK söta för awarden, blev väldans glad! Har ej kunnat kommentera i din blogg trots flera försök, men nu så.

    Kram och ha en fin dag!

    Ansku

    SvaraRadera
  3. Tack för påminnelsen! Den ska jag ta tag i nu!

    SvaraRadera
  4. Ååå tack för tipset, älskar att se på film! Min dotter Maja blev överlycklig när du kommenterat så fint om hennes kläder och glasögon. Tack!

    SvaraRadera