lördag 14 januari 2012

Award times two


Två utmärkelser har jag fått i veckan. Tack! Så glad jag blev då.

En av Malin, som jag lärde känna lite när vi jobbade ett litet tag ihop för något år sedan och som har det största hjärtat ni kan tänka er!

 Och så en av Sanna, som själv ger MIG så grymt mycket inspiration på sin blogg. 



Liebster betyder "käraste" på tyska ges till bloggar med mindre än 200 följare/prenumeranter.
När man får utmärkelsen ska man göra följande; 
1. Tacka den som gett dig utmärkelsen & länka.
2. Nämn 5 bloggar att lämna awarden till (låt dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem).
3. Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare ;)




Det finns SÅ många fina som jag följer och som ger mig så mycket. Energi, pepp, inspiration och kärlek. Varje dag. Ni vet vilka ni är...



Här skickar jag vidare utmärkelsen till fem bloggar jag inte tror ni vill missa.








6 kommentarer:

  1. Hej Elin! Nu hamnar det här lite fel men jag fastnade på något mysko sätt när jag skulle kommentera nedan.

    En fråga - gillar du stjärna i guld, som syns här http://mokkasin.blogspot.com/2011/11/blog-post.html?

    Om du gör det, så hojta till med din adress till mig! Det var bara det :)

    Fin helg ,
    kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Självklart ska jag skicka vidare Awarden!! Så himla kul att du skickade till mig!! Du e ju så grym, och vackra barn💗💗

    TACK💗

    SvaraRadera
  3. Vet inte om min kommentar kom med innan?! Men TACK!! Du är helt fantastisk!! Och dina barn är bedårande💗 ska absolut skicka vidare💗

    SvaraRadera
  4. Åh fina Elin!! Tack för bloggawarden, självklart antog jag utmaningen!!

    Massa Kramar Linda

    SvaraRadera
  5. Oj vad stolt och glad jag blir att du rekommenderar mig i din blogg! Tack fina söta du!
    Sror kram!
    //L

    SvaraRadera