fredag 20 januari 2012

2012.01.20





Jeans/I Dig Denim och stickad tröja/Minirodini 



8 kommentarer:

  1. söt! den tröjan har aston osså. grymt snygg.
    kram o trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Herregud vilken liten mini snygging!! Snyggt hår!! Fin färg.

    Kraaaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du! men annat är det nu. Bilden är någon vecka gammal och nu har lockarna åkt... Snyft, säger mamman.. ;)

      Radera
  3. Alltså GUD vad söt han är lille Milo!
    Och hade jag haft en son hade jag klickat hem exakt sådana betalkort till honom. SÅ coola! Kanske ska köpa för att spara? ;)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Paulina! Det är du som är söt med alla dina fina kommentarer :)

      Kanske köpa och spara, ja ;) ;) ;) hihi

      Radera
  4. han är ju fantastiskt fin!

    SvaraRadera
  5. de där jeansen alltså.
    måste köpa dem till mina 2.
    hittar dem ingenstans bara ...

    trevlig helg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet med säkerhet att de kommer in i kollektionen nu till våren! Håll utkick! Det skall jag göra och lovar att meddela när jag hittar dem i butikerna :)

      Kram fina du!

      Radera