måndag 19 december 2011

Kärlek


Yes, det var mc-jackan som låg i kartongen. Och här kommer nu massa kärlek till ett barnplagg i skinn. Och så lite syskonkärlek.

För sist Filli skulle på disco frågade hon sin lillebror: 
"-Milo, får jag låna din skinnjacka?" 
Varpå han då svarade så fint: 
"-Så klart du får! Jag vill ju att du skall vara snygg när du går på disco." 

Och två föräldrahjärtan smälte, i soffan där de satt... :)

Men nu så behöver hon inte låna hans längre. Nu har hon en alldeles egen. En alldeles underbar.

Och jag lovar ni kommer få se den på. Snart. Och ofta...



5 kommentarer:

  1. filli kommer bli så fin. jag älskar skinn o den jackan är lite udda, gillar det med.
    ska bli kul att se hur du matchar den. stickat? spetsklänning? sportigt? excited :).
    kram

    SvaraRadera
  2. Så söta barnen är.. äkta syskonkärlek ♥

    Har jag missat att den jackan äntligen har kommit ut på deras webshop?? Jag som har hållt utkik och "tjatat" på deras FB sida hehe... Men så typsikt om den inte finns kvar nånstans, vet du vem som säljer den?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Supersnygg, så fin!och så kärt av milo.

    SvaraRadera
  4. Vad lustigt, kom precis från Lindex där jag kikade på den ; ) Jättesöt!
    Men hon vill helst inte ha ärmlöst och visa armhålorna (?) Någon ny konstig hangup ; )

    Men tack för tips!

    SvaraRadera
  5. Åhhhhh har du köpt den där snyggingen!!!
    Jag trånar som en tok på den.

    Vill se bilder med den på :D

    Kram

    SvaraRadera