måndag 6 juni 2011

Varför Därför





På Åhlens hittade jag denna kanonbra baströjan till sonen. Från deras egna märke Varför Därför.

Tunn, mjuk och fin kvalité och perfekt passform. Enkel men med fin zickzack detalj bak som gör den lite roligare. Hur snygg som helst och med det lika snygga priset 79 kr.

Så nu har jag bara en fråga Åhlens. Varför i hela friden finns den inte i fler färger? Grå, svart, vit, marnblå, orange och gul. Hade de bara funnits hade de fått följa med mig hem allihop. Så Varför? Därför?

6 kommentarer:

  1. Jättesnygg t-shirt :) Bra pris med!

    Ha en mysig kväll!

    Kramisar Linda

    SvaraRadera
  2. Ser kanon fin ut....
    Ha en skön kväll hela familjen.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. riktigt fin! dom har mycket fint till bra pris :)
    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  4. den är super cool.
    skulle jag själv kunna tänka mig ... ;)
    ha en bra dag i solen! kram, u.

    SvaraRadera
  5. Den finns i turkos och orange-corall också!

    SvaraRadera
  6. Nydelig!
    Jeg elsker barneklær!
    Barn er så enkle å kle, i motsetning til voksne.
    Døtrene mine kler alt!
    Og det gjør dine barn også:)

    Ha en flott dag
    klem

    SvaraRadera