onsdag 15 juni 2011

Min doft



Jag är en tjej som egentligen inte trivs i skarpa parfymdofter. Har provat och försökt med några men det har inte blivit något värst långvarigt. Får ofta huvudvärk och känner mig "för mycket". De enda dofter som jag varit trogen genom alla år är  Dove´s klassiska duschcreme (vit flaska, blå kork) och Softlan´s skjölsmedel (den blå flaskan) på mina kläder :)

Men så doftade jag på Narciso Rodriguez "for her" och blev förälskad. En riktig Elin-doft! Och i ett halvår nu har den varit på varendaste dag och jag tröttnar aldrig. Vi trivs bra ihop hon och jag...


2 kommentarer:

  1. Vilket bra tips..jag är nämligen precis likadan. Klara absolut inte tunga dofter och använder väldigt sparsamt med parfym , men den här ska jag testa:)
    Kram
    H.

    SvaraRadera
  2. Ja skynda dig för tusan! Är helt grym o styla hela garderoben med:) Lycka till med armbandet! Visa gärna resultatet så kanske man kan våga sig på ett försök:)
    Kram
    H.

    SvaraRadera