måndag 13 juni 2011

Blåblom






Klänning som Filli haft i flera år men som fortfarande funkar som kortkort klänning/tunika med jeansshorts under. Blå, sval och fin, är den tycker vi, fast den är lite lagom sliten :)

Jojomensan. Kung Fu Panda 2, på bio i 3D, blev det i fredags och vi älskade den alla tre! 1:an går varm här hemma, den är en av våra absoluta favoriter och uppföljaren gjorde oss inte besvikna.

Söndagen bjöd på vattenkrig, bad i vattenspridare, grillning och spontant trädgårdsarbete för min del (som definitivt gav mersmak) hemma hos min bästa vän och hennes familj. Maddie, du är skyldig mig ett par Minnetonkas och en manikyr :)

Nu drar vi iväg på den årliga piknicken med Fillis skola. Korgen är packad med pastasallad och jordgubbar.

Klänning/Miniature, jeansshorts (som inte syns)/HM, skor Minnetonkas







3 kommentarer:

  1. ha ha ha, ja själv var man ju inte lika kvidevittsnygg i trädgården. Skinnjacka , acnetisha, minnetonkas!

    Ha ha men tack för en underbar söndag! Och det fin fina jobb du utförde är lätt värt en manikyr:)

    Puss på er

    SvaraRadera
  2. Men sååå söt!! Gillar kombinationen starkt haha ungefär som jag brukar se ut :)

    Haha aj då så Minnetonkasarna kom i vägen!!

    Kramis Linda

    SvaraRadera
  3. Såå fin! Tack för toppen inspiration!! Jag har Malte som är 5 och Vilson som är tio månader, tycker det är galet klent med killkläder men hittar fina tips här iaf! (tur man inte har en tjej då skulle jag vara fattig efter ha sett Fillis fiiina kläder ;))

    Önskar dig en fin vecka.

    SvaraRadera