tisdag 5 april 2011

Rock n´roll





På H&M just nu hittar man alla dessa fina t-shirts till små pojkar och flickor. Storlek 62-86 (på babypojkavdelningen). Hade gärna sett att de fanns till större barn med. De som finns i Milos och Fillis storlekar är inte hälften så fina. Mycket mer "plastiga" och "blinginga", om ni förstår vad jag menar. Dessa är så mycket mer lika orginalen. Den första, andra, tredje och sjätte hade jag köpt direkt, om de bara hade passat.

 Till Filli vill jag matcha rockig t-shirt med tyllkjol i sommar. Jag letar vidare...

5 kommentarer:

  1. Yeah snygga!! Sprang själv runt i en tischa med Nirvana idag :) Annars hänger både Ramones och Guns i garderoben!

    Ha en härlig kväll!

    Kramis Linda

    SvaraRadera
  2. nelli vill gå filli style, rocktisha och tyllkjol! kram på er fantastiskt fina! mini

    SvaraRadera
  3. Coola!!! Synd att tröjor är grymt jobbigt på en 4 månaders baby. Bara hasar upp när man bär. Men ska nog införskaffa några till sommaren o hoppas på att han sitter/kryper då!!!
    Fick du verkligen fota i butiken hehehe? Hört att de kan bli galet arga, det är förbjudet enligt ny lag nämligen! Men man kan manske göra det i smyg :). Lite mkt Lotta på bråkmakargatan i denna texten märkte jag. Hihi!
    Ha det så bra!! Kram/ Jennifer

    SvaraRadera
  4. Hos oss finns så fina rocktishsor från Amplified kids! De är snyggt "uttvättade" med orginaltryck!
    Finns upp till 10 år och ligegr runt 350-400kr

    Hoppas din dag startar bäst!


    Kram

    SvaraRadera
  5. Ville inte skrämma dig. Men trist om du blir arresterad i affären ju :). Fick veta detta igår nämligen då jag var framme med kameran i en butik hihihi. Lite pinsamt!
    Jasså dom har på kappahl igen!!! Tack snälla. Ett par pilotisar hade ju inte heller vatt fel till lille A.
    Thank U/ Jennifer

    SvaraRadera