torsdag 28 april 2011

Blink, blink



Jag är en sådan som absolut inte skulle klara mig utan min ögonfranstång/böjare. Målar sällan ögonen så värst mycket (tyvärr), förutom med mascara, och om jag skall vara ärlig händer det, till vardags, att jag hoppar över även den. 

Tången är min livräddare mot trötta ögon. Och jag har då satsat på en ordentlig en. Denna från Shiseido är bara grym. Skonsam mot fransarna och grym. Värd vartenda öre. 

Mascaran kommer från Dior och heter "Diorshow iconic". Den är grym den med.






4 kommentarer:

  1. Åh, tack för tipset! Jag har en gammal tång från h&m som inte är så värst bra så en ny ska jag investera i på direkten.. Det skulle faktiskt kunna varit jag som skrev detta :) Till vardags går jag faktiskt helst utan mascara, dock med böjda fransar :)
    Hoppas att allt är bra med dig.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Jag är en blekfis så jag målar alltid fransarna, men håller med; tången är viktig. Min från Shu Uemura, toppar min lista. Jag brukar fylla på förrådet när jag är utomlands, för dessvärre finns den inte i Sverige. Kan verkligen rekommendera den.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jag gör nog som du.. Ibland.. ibland inte..
    Men, tack för tipset om fransböjaren ! Det var längesedan jag använde den..

    Tack även för en fin blogg.. brukar titta in här titt som tätt..

    ♥ M i a

    SvaraRadera
  4. Jeg e precis som du!!! Ögonfransböjaren är min savior. Tack för tipset. Min e en billig en som tyvärr pajjar mina lashes litta.
    Kram/ Jennifer

    SvaraRadera